Fizetési tájékozató
Segítség a Fizetéshez
Problémája van az SMS fizetéssel? Az SMS küldés előtt győzödjön meg, hogy van e megfelelő egyenleg a telefonján. Fontos, hogy ne legyen letiltva az emeltdíjas szolgáltatás a kártyáján. Ha SMS üzenetére nem érkezik válasz SMS, akkor ellenőrizze, hogy a telefonszámot és a NIM üzenetet nem gépelte e el. Bármilyen probléma esetén küldjön üzenetet a következő adatokkal: SMS küldés telefonszáma SMS küldés időpontja SMS üzenet tartalma, Ezeket az adatokat küldje el a info@internetboszi.hu e-mail címre, ami alapján feldolgozzuk és ha lehetőségünk van rá, akkor mindenképp megoldjuk a problémát. Legfeljebb 3 munkanapon belül válaszolunk reklamációjára. Ha a telefonszámot és a NIM üzenetet is hibátlanul gépelte be és megfelelő egyenleggel rendelkezik, és ennek ellenére mégsem kapott azonnal válasz SMS-t, akkor a Netfizetes.hu Kft ügyfélszolgálati telefonszámán lehet munkaidőben jelezni a hibát a +36 (70) 297-23-57 telefonszámon. SMS feldolgozásban partnerünk a Netfizetés.hu Kft. Ügyfélszolgálatuk: info@netfizetes.hu vagy a +36 (70) 297-23-57 telefon.
-
Webfejlesztő: - info@internetboszi.hu (06/70 - 227 - 8339)